Jordi Cañas Pérez

De 15Mpedia
(Redirigido desde «Jordi Cañas Pérez»)
Saltar a: navegación, buscar

Jordi Cañas Pérez (Barcelona, 12 de diciembre de 1969) era el portavoz y secretario de comunicación de Ciudadanos-Partido de la Ciudadanía. Fue elegido como uno de los tres diputados de la formación en el Parlamento de Cataluña en las Elecciones al Parlamento de Cataluña 2010 y reelegido entre los nueve diputados obtenidos en las Elecciones catalanas 2012.

Contenido

[editar] Estudios

Esta sección necesita ser redactada. ¿Nos ayudas?

[editar] Cargos

Sospechamos que esta lista está incompleta. ¿Nos ayudas a completarla?

[editar] Corrupción

Jordi Cañas Perez pertany a un partit que sempre ha defensat la regeneració de la democràcia y la denúncia de la Corrupció.

Al gener de 2014 es fa públic que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) investiga al diputat de Ciutadans al Parlament per estar presumptament implicat en un frau de 429.203 euros.

El TSJC considera que el diputat va participar en un entramat per defraudar quan era administrador, soci de la societat S.Y. Servei Inmobiliari SL i soci d'Inversiones Manais 2002 SL controlant les societats mercantils del Grup Corbelia. Ell treballava en un local on era l'adreça de la seu social d'Inma & Marc Habitatges SL. El frau era emetre i rebre factures que no responien a prestacions ni serveis reals entre les mercantils del Grupo Corbelia, i a més es va dur a terme un augment fraudulent del preu d'adquisició d'un b immoble per part d'Inma & Marc Habitatges, minorant el benefici obtingut per la venda.[1]

[editar] Declaraciones

Artículo principal: Lista de declaraciones
Sospechamos que esta lista está incompleta. ¿Nos ayudas a completarla?

En 21 de desembre de 2012 va manifestar al Parlament de Catalunya "Qué lástima" ("Quina llàstima!", en castellà), quan el portaveu del CUP, David Fernàndez, recordava en el seu discurs que la cultura catalana havia sobreviscut a Franco i Espartero.[2] Cañas va aclarir que es referia a la consideració de l'estat franquista com a estat de dret i que els seus avantpassats foren republicans.[3]

[editar] Véase también

[editar] Referencias

[editar] Noticias relacionadas

Artículo principal: Lista de noticias

[editar] Páginas adicionales

[editar] Enlaces externos